Dette er et eksempel side.

Overview

Vores refusions- og returpolitik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig en fuld refusion eller bytte.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

Flere typer varer er fritaget for at blive returneret. Fordærvelige varer som mad, blomster, aviser eller blade kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intime eller sanitære varer, farlige materialer eller brændbare væsker eller gasser.

Yderligere varer, der ikke kan returneres:

  • Gavekort
  • Softwareprodukter, der kan downloades
  • Nogle sundheds- og personlig plejeartikler

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller et købsbevis.

Send ikke købet tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise restitutioner:

  • Bestil med tydelige tegn på brug
  • Cd, dvd, VHS-bånd, software, videospil, kassettebånd eller vinylplade, der er blevet åbnet.
  • Enhver vare, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadiget eller mangler dele af grunde, der ikke skyldes vores fejl.
  • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering

Refunds

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at underrette dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også underrette dig om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du er godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

Late or missing refunds

Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Så kontakt dit kreditkortselskab, kan det tage nogen tid, før din refusion er officielt udstationeret.

Kontakt din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på {e-mail-adresse}.

Sale items

Kun varer til normal pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.

Exchanges

Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte det til det samme element, skal du sende os en e-mail på {e-mail-adresse} og sende dit element til: {fysisk adresse}.

Gifts

Hvis varen blev markeret som en gave, når den blev købt og sendt direkte til dig, modtager du en gavekredit for værdien af dit returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

Hvis varen ikke var markeret som en gave, når den blev købt, eller gavegiveren fik ordren sendt til sig selv for at give dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og de vil finde ud af om din tilbagevenden.

Shipping returns

Hvis du vil returnere produktet, skal du sende produktet til: {fysisk adresse}.

Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive trukket fra din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

Need help?

Kontakt os på {email} for spørgsmål i forbindelse med refusioner og returneringer.